torsdag 15. september 2011

Ny spinning innstruktør!

Vi utvider vårt team og ansatter stadig flere nye spennende personer.

Her kommer en liten presentasjon av vår nye spinning innstruktør Frank Pedersen. Vi gleder oss veldig til å samarbeide med Frank og vet at dere som kunder vil få skikkelig kvalitets trening på hans timer. Frank vil å første omgang ha Intervall spinning kl 17.15 på tirdsager og Styrkespinning kl 10.30 på torsdager. Vi ønsker Frank lykke til!



"Hei, jeg heter Frank Pedersen, er 24 år og vil jobbe som spinninginstruktør hos Sports Club Sarpsborg fra høsten av. Jeg er utdannet idretslærer og jobber til daglig på ungdomskole, da i hovedsak som gymlærer. Min treningserfaring er variert med alt fra fotball og klatring til styrketrening og terrengsykling. Terrengsykling er noe som tar mye av tiden min i dag, og jeg sykler aktivt for Skjeberg Cykleklubb. Interessen min for fysisk aktivitet og helse er stor, så om du lurer på noe eller bare ønsker en prat, er det bare å huke tak i meg på senteret!

Mitt mål er å kunne bidra til å gjøre treningshverdagen deres best mulig, med motiverende timer, god veiledning og et godt sosialt miljø både i og utenfor spinngsalen!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar