tirsdag 27. august 2013

Har du møtt vår nye fysioterapeut? Møt Camilla Gaarden

Jeg har en profesjonsbachelor i fysioterapi, med fordypningskurs i løpestilanalyse og ultralydscanning. Utdannelsen er tatt i Danmark ved University Collage Nordjylland i Aalborg. Jeg har godkjent autorisasjon fra Statens autorisasjons-kontor.

Som fysioterapeut kan jeg hjelpe deg med å utvikle, opprettholde og gjenvinne optimal bevegelse og funksjonsevne. Behandlingen tilrettelegges på bakgrunn av vurderingen fra en grundig undersøkelse, i kombinasjon med dine ønsker og behov. Behandlingen som benyttes er basert på forskningsbasert kunnskap, hvor den beste effekt er vist.

Jeg undersøker og behandler akutte, sub-akutte og kroniske smerter og skader i muskel- og skjelettsystemet, som kan relateres til hode, nakke, skuldre, albue, hånd, rygg, bekken, hofte, kne, ankel og fot.

I behandlingen benytter jeg bløtvevsteknikker, leddmobilisering, medisinsk treningsterapi, råd og veiledning, Redcord, Trykkbølgebehandling, Kinesiotape og Scanlab Bodywave i kombinasjon med at jeg utarbeider et tilpasset treningsprogram til deg.

Videre kan jeg tilby råd, veiledning og instruksjon av forebyggende tiltak, for å unngå utvikling av skader. Jeg kan utføre løpestilanalyse og på bakgrunn av den gi deg råd og veiledning til hvordan du kan optimere din løpestil.


Jeg utfører fysioterapi i privat praksis som innebærer at du kommer raskt til behandling uten henvisning fra lege og du unngår venteliste.

Åpent mandag til fredag på Sarpsborg Helsesenter, St. Marie gate 42.

Avtal en tid i dag!

Mobil: 412 11 285                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar